Спецоперація у маршрутках: ми порахували, скільки водії заробляють “наліво”

  • На те, що водії маршруток не видають квитків під час розрахунку готівкою, часто скаржаться пасажири. Про отримані неофіційно гроші, крім водія і пасажира, ніхто не знає.
  • Відповідно кошти, отримані за проїзд, ніде не фіксуються і можуть потрапити у кишені водія чи перевізника.

 

Скільки може таким чином заробити водій, перевірили журналісти “20 хвилин”. Під час “спецоперації” 4 журналістки зранку сіли у маршрутки у різних мікрорайонах міста і проїхали майже коло. Сівши в автобус, наш “агент” отримувала квиток і фіксувала його порядковий номер. По дорозі рахувала кількість пасажирів, які сідали у транспорт. На одній із зупинок агента змінювала інша журналістка, яка теж отримувала квиток. Різниця між порядковими номерами квитків, отриманих на початку поїздки і в кінці, показує, скільки пасажирів водій перевіз офіційно. А підрахована агентом кількість пасажирів за цей період часу показує реальний пасажиропотік за майже одне коло.

Маршрутка №3

Журналістка сідає о 8.26 на зупинці вул. Кривоноса, отримує квиток №47. Їде за маршрутом: вул. Кривоноса- Обласна дитяча лікарня-Збаразька. Дорогою рахує кількість пасажирів – їх було 98. О 9.28 на Збаразькій у маршрутку заходить інша журналістка, яка отримує квиток № 102.

А тепер арифметика: 102-47=55 (це офіційна кількість пасажирів). А  за нашими підрахунками, пасажирів було 98. 98-55=43. Отже, 43 пасажири їхали без квитків. 43Х5 грн=215 грн – це та сума, яка може потрапити в кишеню водія чи перевізника тільки за одну годину роботи. Скільки він може таким чином заробити за день порахувати нескладно.

Маршрутка №19

Наша журналістка сіла у маршрутку №19 о 8.26 на вул. Кривоноса.  Проїхала за маршрутом: вул. Кривоноса – “Подоляни” – вул. Збаразька. Отримала квиток № 62. За годину поїздки журналістка нарахувала 95 пасажирів. Багато людей, які розраховувалися готівкою, просили у водія квиток, і він не відмовляв їм. Але були й такі, хто за квитком не звертався взагалі. О 9.30 на вул. Збаразькій у маршрутку заходить інша журналістка, яка отримує квиток №125.

Рахуємо: 125-62=63. 95-63=32. Отже, 32 пасажири оплачували проїзд готівкою і не отримали свої квитки. 32х5 грн=160 грн – це неофіційна сума, яку “заробив” водій за годину роботи.

Маршрутка №22

О 8.49 журналістка сіла у маршрутку на зупинці на вул. Володимира Великого. Проїхала за маршрутом: “Аляска”-автовокзал-Збаразька. За проїзд платила готівкою. Квиток №88 водій дав лише після прохання, але не обурювався. По дорозі журналістка нарахувала 50 пасажирів. Квитків люди не просили. На Збаразькій у маршрутку сідає інша журналістка і отримує квиток №114.

Рахуємо: 114-88=26. То ж якщо вірити квиткам, за 49 хвилин їхали лише 26 пасажирів. 50-26=24. Отже, 24 пасажири не отримали квитки. 24х5 грн=120 грн – сума, яку неофіційно “заробив” водій.

Маршрутка №27

Наша журналістка сіла у маршрутку о 9.33 на вул. Мазепи, поїхала на вул. Симоненка і вийшла на вул. Збаразькій. Отримала квиток № 88. За годину поїздки нарахувала 24 пасажири. Водій давав квитки пасажирам, які оплачували готівкою, лише в тому випадку, якщо вони просили. На Збаразькій в маршрутку сіла інша журналістка, яка отримала квиток № 107.

Рахуємо: 107-88=19 – стільки пасажирів отримали квитки. 24-19=5 – їхали неофіційно.  5х5грн=25 грн – отримав водій “наліво”.

Як виявилося, не без гріха усі водії. За годину роботи вони можуть заробити лівих 100-200 грн.

Джерело: te.20minut.ua

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст блогів. Думка редакції може не збігатися з авторською...

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *