ПриватБанк “Вигадує” борги своїм клієнтам. Що робити в разі неіснуючої заборгованості…

З жінкою сталося цікава історія, коли у неї з рахунку пропали грошима в рахунок боргу, якого у нього просто не може бути. Вона має намір розібратися у всьому

Клієнти ПриватБанку знову скаржаться на списання грошей з рахунків.Повідомляє hyser.ua

Уточнюється, що на банк поскаржилася жінка, оскільки він їй провів раніше незавершену транзакцію. Вона пояснила, що раптом дізналася про те, що у неї є борги перед банком, через рік після того, як закрила всі рахунки і карти фінустанови. Про це пише “UBR.ua”.

Їй подзвонили співробітники банки і повідомили про заборгованість в грудні 2021 року. При цьому всі свої рахунки і картки жінка закрила в грудні 2020 року, і навіть написала відповідну заяву у відділенні банку.

Вона має намір вирішити ситуацію, що склалася і жінці вдалося вже все-таки щось з’ясувати. У банку розповіли, що це сайт відправив запит на списання коштів з картки, де раніше вже вводилися реквізити карти. При цьому транзакцію підтвердили, оскільки до цього її не завершили. У підсумку ще й утворилася заборгованість.

Станом на сьогодні, ініційована банком заявка на оскарження успішна. За її результатом борг погасять до кінця січня.

До слова, клієнти ПриватБанку вже неодноразово скаржилися на списання грошей з карт без підтверджень та ідентифікацій. Наприклад, відомий випадок, коли в однієї з власниць карт вкрали 13 тис.грн. Хоча за словами клієнтки, вона не підтверджувала транзакцію, але шахраям все одно вдалося списати гроші.

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст блогів. Думка редакції може не збігатися з авторською...

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *